Կրթահամալիրի տոհմածառ
Նախագծային աշխատանք։
Նախագծին մասնակցում են 7-րդ, 8-րդ դասարանի սովորողները։
Ժամկետը՝ Նոյեմբերի 4-15:
Նախագծի նպատակը։
Սովորողները ծանոթանում են «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի
պատմությանը։ Տեղեկություն են հավաքում կրթահամալիրի մասին
հարցազրույցի, համացանցի միջոցով:
պատմությանը։ Տեղեկություն են հավաքում կրթահամալիրի մասին
հարցազրույցի, համացանցի միջոցով:
Միջին դպրոցի յուրաքանչյուր սովորող (7-րդ, 8-րդ դասարաններ) ճշտում է իր
հարազատներից, թե ո՞վ է սովորել կամ աշխատել կրթահամալիրում, ո՞ր տարեթվին և
քանի՞ տարի: Այդ տարեթվերով, անուններով կառուցում է տոհմածառ:
Օրինակ՝
Գոհար Արղության
Նարեկ Գրիգորյան
Սովորողները կառանձնացնեն նաև հետևյալ թվերը՝
հարազատներից, թե ո՞վ է սովորել կամ աշխատել կրթահամալիրում, ո՞ր տարեթվին և
քանի՞ տարի: Այդ տարեթվերով, անուններով կառուցում է տոհմածառ:
Օրինակ՝
Գոհար Արղության
Նարեկ Գրիգորյան
- Ներկայումս դպրոցը քանի՞ սովորող ունի:
- Դպրոցի սովորողների թիվը առանձնացնել ըստ կրթահամալիրի ճյուղերի:
- Դպրոցը քանի՞ աշխատող ունի 2019թ.ի դրությամբ:
- Յուրաքանչյուր աշխատող քանի՞ տարի է աշխատել դպրոցում, կորոշենք նաև
- «Ամենասեբաստացի» դասավանդողին, ով ամենաերկարն է աշխատել կրթահամալիրում:
- Կստուգենք վերը նշված կետերը նախորդ տարեթվերի համար:
- Վերջին հնգամյակում քանի՞ շրջանավարտ է ունեցել կրթահամալիրը:
- Համամեատել այդ թվերը:
- Կազմել այդ թվերի տոկոսային հարաբերությունը:
- Ստուգում ենք դպրոցի սովորողների դինամիկան տարբեր տարեթվերի համար:
- Աշխատում ենք point, photoshop և այլ ծրագրերով:
- Յուրաքանչյուր աշխատանք դրվում է բլոգում, թողարկվում է ենթակայքում:
0 коммент.:
Отправить комментарий