Սիրելիներս, շարունակում ենք աշխատել հեռավար: Հոկտեմբերի 12-13, 5-րդ դասարան:
Առաջադրանք 1:
Հաշվի’ր հարմար եղանակով`
90x 125 x 8=
91+4690 219=
(3408 +23)+77=
Առաջադրանք 2:
Հաշվի’ր այս երեք թվերի գումարը՝ 77, 5699, 1090:
Առաջադրանք 3:
Փակագծեր տեղադրի’ր այնպես, որ ստացվի ճիշտ հավասարություն՝
3000-20x10-29800=0
Առաջադրանք 4.
Երկու արտադրիչներից մեկը 15 է, եթե մյուսը մեծացնենք 10-ով, ինչքանով կմեծանա արտադրյալը:
Առաջադրանք 5.
Երեք գումարելիներից յուրաքանչյուրը մեծացրին 100-ով, ինչքանո՞վ կմեծանա գումարը:
Առաջադրանք 6:
Աստղանիշերի փոխարեն գրիր բաց թողած թվանշանները՝
Ա) *5 x 4=10*
Բ)
1*3 x 3=*2*
Առաջադրանք 7:
Երկու թվերի արտադրյալը 0 է, գումարը՝ 178: Գտի’ր այդ թվերը:
Առաջադրանք 8:
Հրուշակագործը հինգ օրում պետք է թխեր 320 գաթա: Առաջին և երկրորդ օրը
թխում էր օրական 70 գաթա, մնացած օրերը
65-ական:
Հասցրեց արդյոք հրուշակագործը թխել գաթաները այդ ժամանակահատվածում:
Առաջադրաք 9:
Գիրքն ունի 1250 էջ: Նարեն կարդաց 250 էջ:
Մնացած էջերի քանակը քանի՞ անգամ է
շատ կարդացած էջերի քանակից:
շատ կարդացած էջերի քանակից:
Առաջադրանք 10:
Տեղադրելով թվաբանական գործողության նշանները, ստացիր` 1000:
88888888=1000
0 коммент.:
Отправить комментарий