Մարտ ամսին ունեցել ենք հանդիպումներ մենթոր Գևորգ Հակոբյանի հետ:
Մարտի 1- խոսել ենք կրթահամալիրում իրականացվող մաթեմատիկական նախագծերից, և ընդհանրապես, ինչ է նշանակում իրականացնել մաթեմատիկական նախագիծ կրթահամալիրում, որպես քննարկման օրինակ վերցրել ենք «Շրջանագիծ»թեման:
Մարտի 15-քննարկել ենք մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրները, Գևորգ Հակոբյանի հետ լուծել ենք խնդիրներ Մաթեմատիկա ամսագրից, համար 2:
Մարտի 22- դասավանդողները ներեկայացրել են գնահատման իրենց անհատական ստեղծած համակարգերը, քննարկումից հետո ընդհանուր հայտարարի չենք եկել, սովորողի աշխատանքի գործունեության համար միասնական գնահատման համակարգ չենք մշակել:
Մարտ 29-քննարկելու ենք մարտ ամսվա ճամբարային գործունեությունը, ներկայացնելու ենք ամփոփումը:
Մաթեմատիկա ամսագրի հրապարակումներն են եղել՝
«Մաթեմատիկա» ամսագիր #36.
Քննարկել ենք մարտ ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնիրները, պատասխանատուներ՝
I-մակարդակ՝ Մանուշակ Աբրահամյան և ընկերներ
II-մակարդակ՝ Գրետա Բակունց
III-մակարդակ՝ Արշակ Մարտիրոսյան
IV-մակարդակ՝ Թաթուլ Շահնազարյան
Կազմակերպել ենք «Գագարին» նախագծի և Մաթեմատիկա ամսագրի առցանց հանդիպումը:
Ուսումնական գարնանային ճամբարի աշխատակարգն` այտեղ:
Ճամբարային գուծունեության ժամանակ խմբի մասնակիցները գրել են հեղինակայինը մաթեմատիկա դասավանդման մեջ, կազմել ենք տեղեկանք:
Մաթեմատիկայի ընտրության խմբերի ուսումնասիրություն, տե՛ս այստեղ:
Մարտ ամսին իրականացրած աշխատանքների ամփոփումները տե'ս դասավանդողների բլոգներում:
- Սմբատ Պետրոսյան-մարտ
- Գրետա Բակունց-մարտ
- Արշակ Մարտիրոսյան-մարտ
- Հասմիկ Իսրայելյան-մարտ
- Մենուա Հարությունյան-մարտ
- Լիանա Հակոբյան-մարտ
- Զարինե Փանյան-մարտ
- Հերմինե Անտոնյան-մարտ
- Լուսինե Ներսեսյան-մարտ
- Արման Երանոսյան-մարտ
- Ստեփան Մարգարյան
- Անի Միրզոյան-մարտ
- Ելենա Օհանյան-մարտ
- Սյուզի Հակոբյան-մարտ
- Թաթուլ Շահնազարյան-մարտ
- Լյովա Սարգսյան-մարտ
- Արմինե Սաֆարյան-մարտ
0 коммент.:
Отправить комментарий