Մասնակիցներ՝ 6-րդ, 9-րդ դասարանցիներ
Ժամկետը՝ Սեպտեմբեր
Նախագծի ընթացքը, նկարագիրը։
ա. Սովորողները Վիկտոր Համբարձումյանի մասին համացանցից գտնում են տեղեկություններ և հրապարկում են բլոգում։
բ. Բլոգում նշում են, ի՞նչ գիտեին Վիկտոր Համբարձումյանի մասին մինչ նախագծի հրապարակումը։
գ. Վ․ Համաբարձումյանի մասին հարցազրյուց են վերցնում ընտանիքի անդամներից, ընկերներից կամ ծանոթներից: Ներկայացնում են ռադիոնյութի կամ տեսանյութի տեսքով։
բ. Բլոգում նշում են, ի՞նչ գիտեին Վիկտոր Համբարձումյանի մասին մինչ նախագծի հրապարակումը։
գ. Վ․ Համաբարձումյանի մասին հարցազրյուց են վերցնում ընտանիքի անդամներից, ընկերներից կամ ծանոթներից: Ներկայացնում են ռադիոնյութի կամ տեսանյութի տեսքով։
դ.Առանձնացրու՛ նրա աշխատություններից մեկը կամ մի քանիսը, հրապարակիր բլոգում։
ե. Կազմիր վիկտորինա կամ խաչբառ Վիկտոր Համբարձումյանի մասին։
Նախագծի իրականացման ընթացքում նախատեսվում է նաև այցելություն Վիկտոր Համբարձումյանի տուն-թանգարան, Բյուրականի աստղադիտարան։
Վերջնարդյունք։
Սովորողը պատասխանում է վերը նշված հարցերին, իսկ Աստղադիտարան այցելության մասին գրում է պատումի տեսքով, նշում է ինչ սովորեց, ինչ տվեց իրեն նախագիծը։
Լավագույն աշխատանքը կհրապարակվի կայքում նաև Մաթեմատիկա ամսագրում։
Լավագույն աշխատանքը կհրապարակվի կայքում նաև Մաթեմատիկա ամսագրում։
0 коммент.:
Отправить комментарий